| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Margaretofp
|
Posted: Mon Nov 10, 2025 9:54 pm Post subject: BUSINESS PROPOSAL TO ADMINISTRATOR phpbb2.00web.net |
|
|
Good afternoon .
I found your forum very attractive and promising.
I want buy advertising space for a banner in the top of the site , for $ 500 per month.
Pay I will be through WebMoney, 50% immediately, and 50% in 2 weeks. And yet, the address of my portal https://spu.pl.ua/ - will it not contradict the topic? Thank you!
Please write about your decision to me in the PM or to the mail margarelovetroberts@gmail.com |
|
| Back to top |
|
 |
Fet Frumos 2010
|
Posted: Tue Dec 23, 2025 3:21 pm Post subject: |
|
|
| Hey, laatst was ik wat aan het rondkijken online en wilde even iets ontspannends proberen, toen ontdekte ik toevallig highflybet. Eerst verloor ik een paar rondes bij de slots, wat best frustrerend was, maar na wat extra risico had ik ineens een flinke winst te pakken. Het voelde echt fantastisch en gaf me dat kleine geluksmomentje dat ik nodig had. Voor spelers uit Belgi? zijn er bovendien speciale bonussen beschikbaar, waardoor het extra leuk is om even te ontspannen en wat spanning te beleven tijdens een korte pauze. |
|
| Back to top |
|
 |
linnchinnn
|
Posted: Thu Jan 08, 2026 9:31 am Post subject: nice |
|
|
| Ich finde die Idee von Werbung auf dem Forum sehr interessant. Es ist immer wichtig, neue Einnahmequellen zu erschlie?en, besonders in der heutigen Zeit. Wenn du nach einer weiteren M?glichkeit suchst, um deine Freizeit zu genie?en, kann ich playjonny empfehlen. Es gibt viele spannende Spiele und Aktionen, die ich pers?nlich als sehr unterhaltsam empfinde. Au?erdem ist die Benutzeroberfl?che wirklich benutzerfreundlich, was das Spielen noch angenehmer macht. Wenn du in Deutschland bist, wirst du auch von verschiedenen lokalen Angeboten profitieren k?nnen. |
|
| Back to top |
|
 |
|